insta-week-WURM Handmade jewelry

Pazar, Temmuz 29, 2012

insta-week


Merhaba! :)

Günlük hayatımda pek çok tatlı şeyle karşılaşabiliyorum ve yaptığım takılar dışında bir şeyler daha paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu sebeple artık benim de bir instagram üyeliğim var :)


1. Kardeşimin armpartysi.
2. Bu sevimli sevimlicikler yaşadığım sokakta yeni doğdular. Net görebiliyor musunuz bilemiyorum siyah olan  griye sarılmış uyuyor. Çok sevimli değil mi? :)
5. Bu ağaç evimin yanındaki parktan bir görüntü. İlk kez fark ettim böyle garip bir görünüşü olduğunu, sizlerle paylaşmak istedim. Gerçekten çok ilginç.
6. Fotoğrafta ise oje yenileme projem var, hoş oldu sanırım.
7.  Bu renge bayılıyorum, içimi açıyor :)

Umarım sevmişsinizdir.

Sevgiler herkese.



5 yorum:

  1. Can't understand everything, but super cute nail pictures!

    x

    Marielle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks :) I'll try to translate in english all my posts, soon.

      Sil
  2. Nice pictures, I love the nails work ! Following you now, would love for you to check out my blog and follow back if you like it ! xx
    See you around beautiful
    Xx
    Hélène
    http://www.thisisln.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for following my blog :)
      Much love.

      Sil

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..