Sis Day: İlk polimer kil denememiz-WURM Handmade jewelry

Perşembe, Ağustos 23, 2012

Sis Day: İlk polimer kil denememiz


Merhaba :)

Bu güne kadar bahsetmemiştim, benim iki küçük kız kardeşim var :) Küçük dediğime bakmayın, 17 ve 18 yaşlarındalar ama ben hala küçücük görüyorum onları nedense, abla yüreği işte :D

Şurada aldığım polimer killerden bahsetmiştim. Kardeşlerimle beraber denemek için sabırsızlanıyorduk, araştırma bile yapmadan işe koyulduk, bu sebeple pek iddialı olamayacağım fakat yine de paylaşmak istedim :)

Biraz tecrübe kazanmış olduk neyse ki. İkinci denememizde eminim daha hoş şeyler çıkacaktır ortaya :) 

Nasıl kullanacağımı bilmediğimden denemek için yalnızca 2  renk almıştım, şimdi neden daha farklı renkler de almadım diye hayıflanıyorum. Elimizde fazla renk olmadığı için, biz de fırınladıktan sonra üzerlerini boyayarak renklendirdik ve anladım ki en başından renkli hamurla yapmaya benzemiyor. 

Fırsat bulunca bir sürü bir sürü fimo daha almak istiyorum çünkü bu işi çok sevdik. Bu kadar eğleneceğimizi tahmin etmemiştim.

İşte benim yaptıklarım;

polimer kilden pasta
Pastam. 
Üzerini tamamen hindistan cevizi kaplı hayal etmiştim fakat fırından çıkınca, beyaz kilim olmadığı için, akrilik boya ile boyadım ve yarattığım tüm hindistan cevizi dokusu kayboldu.
Ama bu sefer de pudra şekerli oldu :)

fimodan pasta
 İlk önce kolye ve 2 küpe şeklinde kullanmayı düşünmüştüm ama şuan aldığımız yeni bir kararla, anahtarlık olarak kullanacağız. Pasta benim, dilimler de kardeşlerimin anahtarlarını süsleyecek :)

polymer clay cake
 Bu da kurabiyem :) Yine üzerini boyamak zorunda kaldığım için dokusunu kaybetti sanırım.

polimer kilden kurabiye
Bir de küçük bir kalp yaptım ve üzerini simlerle kapladım. Çok sevimli bir yüzük oldu.

polimer kilden kalp yüzük
Büyük kardeşimin yaptığı bilekliklerde sıra.
 Kendisinin sade bir tarzı var ve bu ona çok yakışıyor.

polimer kilden bileklik
Değişik bir tasarım oldular, ben çok sevdim.



Küçük kardeşim ise küçük bir donut ve pacman yaptı.


İşte burada.

polimer kilden donut
fimodan donut
polimer kilden pacman
Sevimliler değil mi? :) 

Fikirlerinizi merak ediyorum. 
Polimer kil hakkında bilgisi olanlardan da bir kaç tavsiye bekliyorum tabi ki, umarım bilgilerinizi esirgemezsiniz :)

Sevgiler herkese..





7 yorum:

  1. Meraba =)
    Bence bir dahaki çekilişte yani eylül ayının çekilişinde hediye bunlar olmalı bunlardan hangisi olucağı konusunda hiç bi bilgim yok ama sizin yaptıklarınızın olması hem sizin el emeğiniz hem sizin bloğunuz hemde sizin hediyeniz olduğu için daha mantıklı olabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çekiliş düzenlememin amacı zaten bu :) Kendi yaptığım ürünleri hediye etmek. Çünkü paylaşınca bir anlamı oluyor bir şeyler üretmenin diye düşünüyorum :)

      Çekilişte hediye etmek için, genelde en çok beğenilen ürünü vermeyi planlıyorum bu sebeple.

      Sil
  2. Bence ilk deneme için çok çok başarılı. Tebrikler.
    Ben de cesaret edemiyorum bir türlü, bu kadar güzel sonuçlar alır mıyım ben de acaba? :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olursa olsun, deneyin bence, çok eğlenceli bir şey. Biz çok eğlendik yani :) Görmek isterim polimer kil ile çalışmalarınızı ben şahsen, diğer işlerinizi çok beğeniyorum çünkü :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler Figen :) Umarım bir gün denerim.

      Sil
  3. ellerinize sağlık ilk deneme için oldukça başarılı olmuş :) tavsiye istediğinizde veya sormak istediğiniz birşey olursa yardımcı olmayı çok isterim. buralardayım; http://www.kirmizikralice.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sizin bloğunuzu da takip ediyorum bu arada. Çok beğeniyorum yaptıklarınızı, yorumunuz beni mutlu etti bu yüzden :) Sevgiler.

      Sil

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..