1 yılın sonunda # En çok tıklananlar-WURM Handmade jewelry

Pazartesi, Şubat 11, 2013

1 yılın sonunda # En çok tıklananlar


Herkese merhaba :)

Zaman akıp geçmiş.. Bir de baktım ki.. BLOGUM 1 YAŞINDA!!

Bu süre boyunca beni takip eden, yorumlar yazan herkese çok çok teşekkürler! 
Varlığınız beni mutlu ediyor..

Konfetiler blogumun doğum günü şerefine. Yakından bakarsanız kalp şeklinde olduklarını görebilirsiniz.
 Çok şekerler değil mi? :)

Şimdi de bu yıl boyunca en çok tıklanan postlara göz atalım diyorum.

En sevilen 6 postum işte burada:

2012de en çok tıklananlar

Sizin favoriniz hangisi? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Bu arada bundan sonraki bir kaç yazım da, bu yıl neler paylaştığımın genel birer değerlendirmesi olacaklar. Umarım seversiniz.

Herkese mutlu günler dilerim.

Diğer "1 Yılın Sonunda" yazılarım için;
Part 2 # Bileklikler
Part 3 #Kolyeler
Part 4 #Küpeler #Broşlar #Diğer


6 yorum:

  1. benim favorim 2 numara, hatta yapmaya da çok niyetlenmiştim ama bir türlü fırsat olmadı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaştığınız için çok teşekkür ederim :) Size bol zamanlar diliyorum o zaman, yapmak istediğiniz her şeyi sığdırabilmeniz için...

      Sil
  2. Benim de favorim 2 numara. Nice ilhamlı, üretimli blog yaşlarına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim. Bu dileği ben de aynen size ve tüm bloggerlara göndermek istiyorum :)

      Sil
  3. Nice başarılı eğlenceli bol renkli blog yılları dilerim

    YanıtlaSil

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..