Instagram Günlükleri #6-WURM Handmade jewelry

Cumartesi, Şubat 02, 2013

Instagram Günlükleri #6

Herkese merhaba! :)

İşte instagram hesabımdaki bir kaç fotoğraf.
Eğer fotoğraflarımı sevdiyseniz, instagram hesabım bu

İnstagramınız yoksa, web üzerinden de beni takip edebilirsiniz.
 Bunun için bakmanız gereken yer ise burası.

instagram günlükleri
1. Yeni kolye denemelerimden bir tanesi. Renkli boncukları sayesinde dünyalar şekeri bir şey ortaya çıktı bence :)

2. Nail art denemelerimden bir tanesi. Yeşil ojeyi merak edenler için, kendisi Golden Rose 222

3. Pembe leopar deseni uzun zamandır yapmayı düşündüğüm bir şeydi. Bir gün oturdum ve denedim. Sanırım oldu. Kullandığım ojeler ise; Golden Rose 24,  açık pembe Flormar'ın (numarasını bilmiyorum malesef)

4. Bu bileklikleri bir arkadaşıma hediye etmek için yapmıştım. Bloğumda paylaşmak nasip olmamıştı :)

5. Bir Canaletto çizimi. Ojelerimle uyumu ise harika oldu bence. Bu pembe en bayıldığım renklerden biri, Flormar 408. Mutlaka denemelisiniz bence! :)

6. Bu kedileri Bakırköy Capacity'nin oralarda hep görebilirsiniz. Ne güzel poz vermişler değil mi? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumları okumak beni mutlu ediyor, zaman ayırıp yorum bıraktığın için teşekkürler :) Sevgiler...

Reading comments makes me happy, thank you so much for taking the time to leave me a comment :) Much love..